2015年6月17日 星期三

OneRepublic - secrets 心中秘密的分享






I need another story
我需要另一段故事
Something to get off my chest
一些讓我卸下心防的故事
My life gets kind of boring
我的生活時在是太無聊
Need something that i can confess
我需要一些我能夠坦白的東西
Till all my sleaves are stained red
直到我的棉絮被染成紅色
From all the truth that I've said
從所有我所說的真相
Come by it honestly I swear
我發誓我將從實招來
Thought you saw me wink, no, I ve been on the brink, so
希望你對我眨眼,不,我一直在邊緣地帶,所以


◎Tell me what you want to hear
告訴我妳到底想聽甚麼
Something that were like those years
在過去塵封的歲月裡
Sick of all the act insencere
所有誠摯的病態行為
So I m gonna give all my secrets away
所以我想要把我所有的祕密揭開
This time
這一次
Dont need another perfect lie
不再需要完美的謊言
Dont care if critics ever jump in line
不再擔心是否批評不再越過方針
I m Gonna give all my secrets away
我想要揭透我所有的秘密
My God, amazing how we got this far
我的天,驚訝我們怎麼能夠走的這麼遠
It s like we re chacing all those stars
就像我們偶然遇到天空繁星
Whoes driver shining big black cars
讓黑暗的車裡閃爍無比
And everyday I see the news
當每天我看到消息時
All the problems we could solve
全部的問題都可迎刃而解
And when a situation rises
而當情況允許時
Just write it into an album
把點點滴滴記錄在相簿裡頭
Singing Straight to though
平淡的歌唱著
I dont really like my flow, oh, so
我真的不喜歡我的川流不息
Got no reason
沒有任何理由
Got no shame
沒有任何羞愧
Got no family
沒有任何家人
I can blame
我可以批判
Just dont let me dissappier
只要不讓我消失
Imma tell you everything
我想要對你坦白招來
◎x2
All my secrets away
揭透我所有的秘密
All my secrets away
揭透我所有的秘密



好友人數




friendshipforours@gmail.com
YES team 翻譯: 蕭眉毛, 0982324988
LINE ID: chaostome
Line生活圈: ID搜尋  @wsm6899h 【小資向前衝】

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...